onsdag 21 mars 2012

Lego Friends



En ganska ny sak för mig är att vara Buzzador. Det betyder att jag får hem varuprover och så får jag dela med mig av dom och själv pröva på dom. Det är riktigt skoj! Nu har jag fått hem nyaste Lego Friends. Matilda är väldigt förtjust i det och lego har jag alltid tyckt att har varit en bra och kul leksak med plats för fantasi.

Viime aikoina olen saanut kokeilla uusia tuotteita koska minä olen Buzzador.
Tällä kertaa saamme kokeilla uutta Lego Friends sarjaa. Matilda leikkii sillä paljon ja minusta lego on kiva lelu, joka antaa tilaa myös luovuudelle.



Lego Friends består av en grupp med vänner och så deras olika arbetsplatser, hem, hobbyn mm

Lego Friends:iin kuuluu tyttö porukka jotka ovat ystäviä. Mukaan tulee heidän eri työpaikat, kodit, harrastukset ym.




Matilda vill såklart ha dom alla :-)

Säg till åt mig om du också vill bli buzzador, så kan jag skicka dig en inbjudan!
Jos sinäkin haluat olla buzzador voin lähettää sinulle kutsun, kirjoita minullevaan viesti siitä.

Inga kommentarer: