fredag 10 april 2009

Uppiggande städning

Det var en dag som jag tyckte jag ville pigga upp mig med att shoppa lite. Beställde då ett vackert sop-set från Ellis Corner. Min väninna tyckte jag var rätt märklig som bli uppiggad av att köpa ett sop-set :-D Men det blir ju så mycket roligare att städa om man har lite fina redskap. Och ett såhär vackert sop-set har man ju gärna framme också.


Några söta påskharar från En Gry & Sif som också kommer från Ellis Corner hänger i lite påskris på köksbordet. De är så söta! Och nu är det rea på dem också! Tips, det kommer ju påsk nästa år också!


Så vill jag igen tacka för alla goa kommentarer ni lämnar! Uppskattar dom verkligen. Och såklart önska er alla en riktigt
GLAD PÅSK!

12 kommentarer:

Ett hus i vitt sa...

Åh ja visst är det uppiggande med fina städredskap! Hi jag har det sopsetet jag med, är så nöjd. Så fint att ha framme, och det behövs med två smulisar i familjen :-D. Ha en riktigt glad påsk vännen! Kram, Anette

Fotograf Martin Wallgren sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hem och Lycka sa...

*fniss* Råkade lämna ett medd från maken först, han var visst inloggad på den här datorn ;-)

Vad söt du är.. Vad fint det blev hemma hos dig!

Glad påsk vännen, kram

Vecka - Vecka sa...

Visst är det trevligt med fina städredskap!

Glad påsk!

Kram,Lotta

Julias vita drömmar sa...

Hej vännen,

Härligt för dig att ha familjen samlad :)

Äter ni memma, ät åt mig då för jag har glömt att inhandla det.

Superfint set är det där, tror att det varar livet ut faktiskt :), Iris har god kvalité på sina produkter.

Kram!

Marie sa...

Ett jätte fint sop-set, klart man kan bli uppiggad av det :) Jag skulle själv väldigt gärna vilja ha ett sånt set.
Glad Påsk
Kramar Marie

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej!

Glad Påsk vännen! Härligt med så fint sopsett, då blir man ju glad även av att städa :-)Ha de trevligt på din resa!

Kram Jenni

Mrs M sa...

Snygga städredskap och roligt påskpynt!
Glad påsk!
Mimmi

Mjuka sa...

Ett sådant sopset vill jag också ha!! Ser så snyggt ut där det står! Ha en fortsatt skön påsk
kram Malin

Bruno och Mig sa...

Ett sånt fint städset skulle jag också vilja ha. Köksgolvet liknar en sandstrand med katter och hund som virvlar ut och in.

Ha en skön kväll
L

Jessica sa...

Tack för tyckandet! Saken är om jag skulle ha en tvåa mitt emot fönstret skulle jag behöva ha den så långt ut från väggen på grund av trean att den sticker ut längre än om trean skulle stå där...(hmm krångligt förklarat kanske) Men nu har jag tänkt lite och kommer antagligen ha en trea vid fönstret och en bäddsoffs variant mittemot som blir lite mindre (Kan man ha den i något gästrum när man flyttar till hus :-)) Tack för att du tog dig tid!

Kram Jessica

Beas sa...

En sådan vill jag också haaa....nu har jag en rosa i plast som barnen drar runt med på det vita golvet i köket efter att de smulat fikabröd...hihi.

Vad fint dotterns rum har blivit...kanon! Särskilt vimplarna är ju jättefina! ;-)

Jag blir också sugen på en sådan där duk, var har du köpt den?