söndag 25 januari 2009

Våren kom hem till mig!

Såhär ser det ut hemma hos oss nu. Visst, mysigt med snö för barnen. Men om man precis behövt lämna bilen i backen, som går upp till vår gård, eftersom Inga (min hushållerska, det är alltid Inga som städar hos oss ;-)) inte skottat någon snö. Så jag fick släpa upp två kassar med mat och två trötta barn som tyckte det var roligast att bara ligga i snöhögarna. Ja ni ser säkert framför er hur mysigt jag tyckte det var med snö.

Så ser jag att jag fått ett paket med posten, öppnar det och hittar våren där!! Underbart, och precis vad jag behövde då. Det är goa Mia med bloggen Hem och lycka som skickat det. Mia är verkligen en genomsnäll person, och jag är så glad att jag träffat henne här på nätet. Hoppas att vi ska träffas "påriktigt" snart också. TACK snälla Mia, du lyste upp min dag! Mia ska med sin man öppna en nätbutik snart, Ellis Corner det ska bli jättespännande och med tanke på vilka leverantörer de ska ha så vet jag att jag kommer att bli stamkund. Mia har lovat att hon också kan skicka till övriga nordiska länderna, toppen!

Här är blider på min fina gåva; en ask med blomsterängsblommors frön och en snödroppe som inte ens jag kan döda :-D


3 kommentarer:

Jeanette Hornbeck sa...

åh vilken ljuvlig liten fröburk!
känner hur min vill ha nerv dansar hoppjerka!

Du har så rätt, jag är klar och det gick snabbt.

imponerad över överkastet, vilket jobb och så fint!

Kram på dig ha en mysig vilodag

/Jea

Hem och Lycka sa...

Tack själv gumman! Hoppas fröna blir till vackra blomster!

kram

Martina Andersson sa...

Hej kikar in idag och hoppas att allt är bra och att helgen varit skön Kram tina