lördag 5 april 2008

Utmärkelse

Visst är det härligt när våren är påväg. Har fixat en del i trädgården och jag njuter för fulla muggar. Barnen hjälper till också, de tycker det är så kul med alla skalbaggar, nyckelpigor och olika flugor som börjar vakna till liv. Köket har jag inte hunnit göra färdigt ännu, men hoppas på att få tid att handla in det sista jag behöver nu i veckan.

Så ett stort tack till Marita med bloggen Dagdrömmar som har tilldelat min blogg den fina utmärkelsen "blogging with a purpose! Blev jätteglad! Även om det är mest för mig själv som jag bloggar så betyder det väldigt mycket att veta att bloggen uppskattas, därför det är så kul att läsa alla era kommentarer också :-)


Jag i min tur vill ge utmärkelsen till följande bloggar:

Njut en smula - En absolut favorit. S som har bloggen är så otroligt händig och visar jättefina bilder.
Hem och lycka - En blogg fylld med intressant läsning, fina bilder och bra tips. En riktig favorit!
Beas barnslikheter - En väldigt trevlig blogg med mycket fint som Bea själv tillverkar och trevlig läsning. Också denna en av mina favoriter.

Skulle kunna fortsätta för det finns ju så många väldigt trevliga bloggar som jag följer.

8 kommentarer:

Beas sa...

Åhhh...tack för den fina utmärkelsen...det värmer verkligen... :-)

Kram Bea

Gårdsromantik sa...

Kul att titta in hos grannarna. Vilket fint hus du har.

Kram Maud

Himmelbit/Njut en smula sa...

Gulliga, gulliga Lina!! Du är så go och jag blir så glad!! TACK!!

Massa kramar!

Himmelbit/Njut en smula sa...

Kom av mig nu... Du frågade ju om krukorna från Hemtex. Nejdå, de känns inte så ostabila trots den smala botten. Du som tål blommor kan ju dessutom göra dem tyngre med jord också, så då tror jag att de står riktigt bra.

Ha en toppendag!
Kram

Lantliga drömmar sa...

Grattis till utmärkelsen! :-)

Hoppas du får en skön fortästtning på söndagen, och en bra början på veckan! :-)

Kram!

Hem och Lycka sa...

Tack söta du! Jätteroligt! Ska fundera på den där och se vilka som den får gå vidare till. kram!

MiaMaria sa...

Grattis till dig!!!!!!!

HA´en skön vecka!
Miamaria

tindra lite mera sa...

Grattis till utmärkelsen!
Fin blogg du har och ett underbart hus!

Kram Katarina